Ik zag twee... - Reisverslag uit Ede, Nederland van Femmy Sprenger-Janssens - WaarBenJij.nu Ik zag twee... - Reisverslag uit Ede, Nederland van Femmy Sprenger-Janssens - WaarBenJij.nu

Ik zag twee...

Blijf op de hoogte en volg Femmy

20 Augustus 2012 | Nederland, Ede

Ter voorbereiding op een blog over komend jaar, zal ik jullie even laten meegenieten van een lied dat centraal stond op het Koningskindkamp waar ik een paar gasten begeleidde.
Eén van de gasten wist eindeloze varianten te bedenken op het liedje van de twee beren die een broodje kunnen smeren. Hieronder zien jullie een (bescheiden) selectie hiervan.
Toevoegingen mogen in een reactie geplaatst worden.

Ik zag twee vossen door de weilanden crossen.
Ik zag twee vlooien met sneeuwballen gooien.
Ik zag twee slakken een terrasje pakken.
Ik zag twee slakken postzegels pakken.
Ik zag twee slakken pannenkoeken bakken.
Ik zag twee slakken door de grond heen zakken.
Ik zag twee mollen de hoek om hollen.
Ik zag twee kamelen de post rond delen.
Ik zag twee mieren een feestje vieren.
Ik zag twee kraaien een grasveld maaien.
Ik zag twee geiten samen ontbijten.
Ik zag twee dassen de auto wassen.
Ik zag twee dassen samen afwassen.
Ik zag twee dassen de auto wassen.
Ik zag twee slangen de was ophangen.
Ik zag twee padden de muren bekladden.
Ik zag twee haaien de kasten leeg snaaien.
Ik zag twee bijen auto rijen.
Ik zag twee vinken een biertje drinken.
Ik zag twee duiven een kippenpoot kluiven.
Ik zag twee samen wuiven.
Ik zag twee uilen meer lachen dan huilen.
Ik zag twee kalkoenen die waren aan het zoenen.
Ik zag twee pauwen de was opvouwen.
Ik zag twee robben een straatje schrobben.
Ik zag twee leeuwen die zaten te geeuwen.
Ik zag twee muizen de hoek om suizen.
Ik zag twee spechten een potje vechten.

  • 20 Augustus 2012 - 17:20

    Johannes:

    Hahaha, briljant!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Ik reis door het leven

Openbaring 21,11-22,5

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2013

Afrika!

04 Januari 2013

De memoires van een postbezorger

18 Oktober 2012

Ardennen 2012

21 Augustus 2012

Arua!

20 Augustus 2012

Ik zag twee...
Femmy

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 873
Totaal aantal bezoekers 40104

Voorgaande reizen:

24 Maart 2014 - 11 Maart 2016

Heer, wijs mij Uw weg

24 Juli 2013 - 31 Juli 2015

Van Lauwerszee tot Dollard tou?

06 Februari 2013 - 28 Juni 2013

Uganda

31 Augustus 1990 - 30 November -0001

Ik reis door het leven

Landen bezocht: