Met dank aan Matthijn - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Femmy Sprenger-Janssens - WaarBenJij.nu Met dank aan Matthijn - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Femmy Sprenger-Janssens - WaarBenJij.nu

Met dank aan Matthijn

Blijf op de hoogte en volg Femmy

17 Oktober 2017 | Nederland, Nederland

'Ligt de lat weer veel te hoog, loop er dan lachend onderdoor. Wie heeft gezegd dat je erover moet?'
Ik roep al maanden tegen iedereen die het wil horen dat deze quote van Matthijn Buwalda mijn motto is. Er was alleen één probleem; ik hield me er niet aan en bleef proberen om over die lat heen te springen. Om vervolgens gefrustreerd te concluderen dat het me wéér niet was gelukt. Tot gisteren.
Marit was uit haar doen en in eerste instantie probeerde ik alles te doen wat in mijn optiek moest gebeuren. Het gevolg was dat ik geen enkele klus af kreeg en Marit bleef huilen om aandacht. Tot ik besloot onder de mijzelf opgelegde lat door te lopen en dat het dan maar een rommeldag mocht worden.
Zowel Marit als ik knapte ervan op en uiteindelijk kwam het allemaal best goed.

P.S. voor hen bij wie het geloof uit het horen is, of die willen weten wat Matthijn nog meer voor moois te zingen heeft; https://www.youtube.com/watch?v=WhsCqIjxjvw

• 17 Oktober 2017 - 10:09

Johannes: